Оплаквания

Нашата система за производство и дистрибуция свежда причините за рекламации до минимум. Все пак може да се случи да подадете иск. Вашето удовлетворение е нашата най-важна цел, затова сме опростили целия процес на рекламация, доколкото е възможно. Въпреки че ще ни е интересно да отговорим на няколко въпроса, те са основно за нашето непрекъснато подобряване на обслужването, а не за пречки по време на процеса на рекламация.

Всяко оплакване е важно за нас, за да продължим напред

От какво мога да се оплача?

Какво може да се случи? Например, може да не намерите всичко необходимо в комплекта, за да завършите картината. Например, една от торбичките с диаманти липсва. Може дори да се случи някои цветове да са смесени и да получите точния брой торбички, но с различен цвят.

Въпреки това, имайте предвид, че цветовете в илюстрациите на нашите платна са само с илюстративна цел. Може да възникнат промени в цвета, когато се показват на монитор.

Може да се появи неудобство, ако няма достатъчно диаманти, за да завършите цялата картина. Това не трябва да се случва, защото нашият софтуер е изчислил всичко правилно. Въпреки това, ако използвате повече диаманти за различна област, отколкото са предназначени, те вероятно ще липсват на друго място. Чувствайте се свободни да се свържете с нас и ние ще го разрешим заедно.

Можем да измислим още един повод за оплакване -неподходящо избран мотив. Просто бихте искали да смените снимката си. Може би е било подарък и някой е избрал мотив, който не Ви подхожда. Няма проблем. Изтеглете , попълнете го и го изпратете на нашия сервизен имейл. След това изпратете и картината, която искате да замените. Изключение, разбира се, са картините по Ваша собствена снимка, за които вероятно няма да можем да намерим клиент и които следователно не можете да замените с други.

Ако не сте сигурни дали за нещо би могло да бъде направена рекламация, моля, обадете се на нашата линия за обслужване на клиенти или ни изпратете имейл с Вашето запитване. Винаги правим всичко възможно, за да отговорим на Вашите нужди.

Оплаквания стъпка по стъпка

Можете да ускорите целия процес на рекламация, като ни предоставите правилно попълнен формуляр, който можете да изтеглите от линка по-долу.

По-специално, моля, пригответе номера на Вашата поръчка. Това също служи като променлив символ. Можете да улесните работата ни, ако попълните точното наименование на продукта и неговите размери.

Във формуляра опишете какъв е проблемът и каква е причината за оплакването. Моля, прикачете и снимка, за да можем още по-лесно да видим каква е причината за рекламацията. След това прикачете снимката като прикачен файл към имейла.

Ако знаете как е възникнал проблемът или е възможно да се разбере, моля, коментирайте. Например може да е била доставката, защото пакетът е пристигнал повреден, мокър или мръсен. Възможно е да има грешка при опаковането, тъй като част от торбичката с диаманти липсва или е разкъсана и камъните са разпръснати, и т.н.

Изтеглете Формуляра за рекламация или за отказ от договора за продажба, попълнете го и го изпратете заедно с горните точки на 

Ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро относно Вашата рекламация. Моля, попълнете правилно Вашите данни за контакт във формуляра за подаване на оплакване. Винаги ще Ви информираме, когато нещо се промени в процеса на оплакване.

Отдел за рекламации/оплаквания

Адрес за рекламации
Западна промишлена зона бул | Pactic
Frogman (27800)
3-ти март 44
7000 Pyce, Bulgaria